ボディスロット

最終更新日時 2009年10月25日 (日) 19時11分40秒

レベル5で転職すると使えるようになるスキルの一種。
レベル5で転職すると画面上部に下記のウインドウが表示されそこにボディースロット用のアイテムをセットする事が可能。

スキルデッキ用のスキル違い、自分の好きなタイミングで使う事ができる。
また、ボディースロットの効果は一度に1つのみ発動する。
(後から発動した効果で上書きされる)

Adept: Stance

  Bodyslot Lv Discription Price
Double Edge 5 ターゲットの攻撃が当たった時か、スキル使用者が外した時にDoTを与える。
Damage over time on target when hit and on skill user when missed.
2s82c
Dance Of Reavers 10 ターゲット付近のキャラクターに対して、メレー攻撃の度にダメージを与える。
Each melee attack also deals damage to characters close to your target.
8s82c
Eyes Of The Ashcrow 15 遠距離攻撃で与えるダメージと近接攻撃で受けるダメージが増える。近接攻撃で与えるダメージが減る。 (上手い事訳せない、誰か頼んだ)
Increase raged damage done and melee damage recieved. Decrease melee damage done.
25s32c
Shattering Gale 25 あなたのメレーダメージを下げるが、メレー攻撃を当てるとTailwind効果を得る。Tailwindはあなたのダメージ出力を増加させる。
Your melee attacks deal reduced damage. When you hit with Melee attacks, receive a Tailwind buff. Tailwinds increase your damage output.
60s36c
Immobile Defense 25 Resistant(レジストを増加させ、ダメージを低減する)を得る。回復効果を増加させるが、移動速度が下がる。
Gain Resistant. The effect of heals are increased but your movement speed is reduced. Resistant: Increases resitance and decreace damage taken from attacks.
93s22c
Within the Carapace 30 受けるダメージを緩和させるが、与えるダメージも低下する。
Mitigate incoming damage at the expense of dealing less damage.
1g41s72c
Undying Dream 35 範囲・メレー攻撃を反射するがExpose[Magic]を受ける。
Partially reflect Ranged and Melee attacks but recieve Expose[Magic]. Expose[Magic]: Reduces magic resistanec and increases damage taken from magic attacks.
2g77s42c
Inner Being 40 ソウルダメージを増加させるが、移動速度(?)とスピリットアフィニティを低下させる。
Increases soul damage, lowers run and spirit affinity.
4g47s14c
Hand Of Dominion 45 メレーダメージを増やすが、魔法攻撃を受けた時のダメージも増える。
Deal more Melee damage. Recieve more damage from Magic attacks.
7g47s34c
Unitary Arsenal 50 ダメージを10%増加させるが、回復が無効になる。
Deal 10% more damage, but become immune to heals.
9g47s14c

Bloodwarrior: Scar

  Bodyslot Lv Discription Price
Magical Repulsion 5 マジックレジスタンスを上げ、メレーレジスタンスを下げる。
Increase Magic Resistance. Decrease Melee Resistance.
2s80c
Rush Of Confidence 10 使用者にBuff。ヒットした時にターゲットはコンセントレーションを失うが、モラルとフィジークは増加する。
User is buffed. When hit the character loses Concentration, but Morale and Physique are increased.
8s12c
Restoration Web 15 HPの自動回復が増加。全てのレジスタンスが低下。
Increase Life regeneration. Lower (all attack type) resistances.
24s72c
The Balance 20 マインドを犠牲にしてボディを増加。
Increase Body at the price of Mind.
58s56c
Bloody Net 25 使用者にBuff。ダメージを受けるとメレーレジスタンスが増加する。
User is buffed. Bloodlinks receive a melee resistance buff when the Bloodwarrior recieves damage.
89s72c
Humility Chain 30 メレーレジスタンスを増加させ、ソウル・スピリットアフィニティを低下させる。
Increase melee resistance, lower soul and spirit affinity.
1g54s34c
Retaliation Of Spirit 35 使用者にBuff。攻撃を受けたときに追加ダメージを受けるが、モラルを得る。
User is buffed, when hit the Bloodwarrior loses extra life but gain morale.
2g94s92c
The Counterbalance 40 フォーカスを犠牲にボディを増加。
Increase Body at the price of Focus.
4g32s64c
Magical Healing 45 使用者にBuff。マジック攻撃を当てる度に僅かに回復する。
User is buffed. Each time the Bloodwarrior hits with a magic attack, bloodlinks are healed slightly.
7g54s2c
Dual Union 50 ソウル・スピリットアフィニティを増加させ、ルーンレジスタンスを低下させる。
Increase Soul and Spirit Affinity. Lower Rune Resistance.
10g95s44c

Wrathguard: Crest

  Bodyslot Lv Discription Price
Roaring Sabretooth Crest 5 あなたとパーティメンバーはオーラに包まれ、メレー攻撃のダメージが増加する。
You and party members within the Aura do increased damage with melee attacks.
"An ancient crest worn by the bravest heroes, it invokes the strength and courage of Ancestors in all."
2s92c
Hawk's Wall Crown 10 あなたとパーティメンバーはオーラに包まれ、モラル効果が増加するがスキル使用時のフィジーク効果が低下する。
You and party members within the Aura have increased Morale effects, but lowered Physique effects when using skills.
"Acrest worn by city guards in remembrane of those who preceded thim."
8s22c
Held Aloft Sword 15 あなたとパーティメンバーはオーラに包まれ、スピリットアフィニティが増加するがソウル・ルーンアフィニティが低下する。
You and your party members within the Aura have increased Spirit Affinity but lowered Soul and Rune Affinity.
"An ancient crest worn by champions of old uniting those who see it."
24s54c
Open Ashcrow Wing 20 あなたとパーティメンバーはオーラに包まれ、遠距離レジスタンスが増加するが、メレーレジスタンスが低下する。
You and party members within the Aura have increased Ranged Resisitance but lowered Melee Resistance.
"An Ancestral Crest worn by the scouts of the old High House Resistance."
64s50c
Submerged Dodo Head 25 あなたとパーティメンバーはオーラに包まれ、回復効果が増加するが、ダメージ効果が低下する。
You and party members within the Aura do increased Heal effects but lowered Damage effects.
"A crest worn by pacifists from before the Vhelgar rule."
80s68c
Prancing Daigant 30 あなたとパーティメンバーはオーラに包まれ、メレーレジスタンスが増加するが、遠距離レジスタンスが低下する。
You and party menbers within the Aura have increased Melee Resistance but lowered Ranged Resistance.
"The favoured crest of the second line melee ranks of the Resistance army."
1g44s94c
Crossed Halberds 35 あなたとパーティメンバーはオーラに包まれ、スピリットダメージが増加する。
You and party members within the Aura have increased Spirit Damage output.
"A crest worn by the Ancestral vanguard leading the way for others."
2g74c12s
Fierce Urgarut 40 あなたはモラル回復が増加し、モラル減少を低減できるが、パーティーメンバーはモラル回復が減少し、モラル減少が増えてしまう。
Receive increased Moral Regeneration and Decreased Moral Degeneration but all Party Menbers have lowered Moral Regeneration and increased Morale Degeneration.
"The crest mark fof ruthless barbaric warriors, invoking fear in both friend and foe."
4g76s74c
Demon Altar Crown 45 録り忘れ 7g42s34c
Two-Headed Hyena 50 あなたとパーティメンバーはオーラに包まれ、マインドが増加するが、フォーカスが低下する。
You and party members within the Aura recieve increased Mind but lowered Focus.
"The crest worn by the High House Resistance's tactical forces."
11g4s84c

Ancestral Mage: Spirit Pet

  Bodyslot Lv Discription Price
Hyena Avatar 5 弱ダメージ、程々のアバター。
Deals moderate melee damage. Medium avatar.
2s88c
Ousted Elder Avatar 10 パーティメンバーにマジックレジスト、小ヒールを掛ける。弱いアバター。
Buffs magic resistance of party menbars and casts minor heals. Weak avatar.
8s34c
Calaspider Avatar 15 小マジックダメージ・敵を遅くする。程々のアバター。
Deals minor magic damage, slows target. Medium avatar.
23s94c
Bear Avatar 20 弱メレーダメージ・メレーBuff。程々のアバター。
Deals moderate melee damage, melee buffs. Medium avatar.
58s48c
Urgarut Avatar 25 大メレーダメージ・防御Buff。程々のアバター。
Deals heavy melee damage, defensive buffs. Medium avatar.
95s70c
Crocodile Avatar 30 弱メレーダメージ・メレーBuff。丈夫なアバター。
Deals moderate melee damage, slows target. Strong avatar.
1g57s54c
Speyrfolk Avatar 35 大メレーダメージ・小ヒール。程々のアバター。
Deals heavy melee damage, minor heals. Medium avatar.
3g14s4c
Turtle Avatar 40 ダメージは与えないが強力なDebuffを持つ。弱いアバター。
Deals no damage, heavy debuffs. Weak avatar.
4g53s44c
Demon Army Avatar 45 弱い範囲ダメージとドレインライフ。程々のアバター。
Deals moderate area effect damage, drains life. Medium avatar.
7g64s18c
Lobster Avatar 50 良メレーダメージ。弱いアバター。
Deals major melee damage. Weak avatar.
10g41s44c

Runemage: Tattoo

  Bodyslot Lv Discription Price
Explosion 5 ダメージ呪文を強化。
Enhance damage spell.
3s20c
Alteration Spiral 10 ステータス変化呪文を強化。
Enhance state altering spells
9s42c
Breath Of Life 15 回復呪文強化。
Enhance healing spells
23s14c
Encompassing Touch 20 メレーダメージを大幅に強化。
Greatly enhance melee damage.
54s44c
Enduring Vigor 25 フィジークを変化させる効果を大幅に強化。
Greately enhance physique altering effects.
89s26c
Swell Of Efficacy 30 アトリビュートを変化させる効果を大幅に強化。
Enhance attribute altering effects.
1g44s76c
Vicious Cycles 35 メレーダメージを反射(?)
Return Melee damage.
3g4s83c
The Shield 40 レジスタンスを変化させる効果を大幅に強化。
Enhance resistance altering effects.
4g64s84c
Grasping Reach 45 全てのダメージに+30。
Adds 30 damage to all damage output.
7g24s12c
Scorching Thrust 50 付近の全てのターゲットを燃やす。
All nearby targets are burning.
11g72s86c

Void Seer: Orb

  Bodyslot Lv Discription Price
Cyclone Orb 5 次の8回の攻撃のダメージを増加させる。
Deal more damage with your next 8 attacks.
2s86c
Cascading Tornado Sphere 10 メレー攻撃が当たった時、最大8回までInfused[Melee](メレーダメージを増加)を得る。
On hit by Melee Attacks, gain Infused[Melee] up to 8 times. Infused[Melee]: Increases melee damage dealt.
8s36c
Opposing Wind Sphere 15 付近の敵のInfused[Melee]を無効化する。
Nullifies Infused[Melee] on nearby enemies. Infused[Melee]: Increases melee damage dealt.
23s96c
Spinning Gale Sphere 20 メレー攻撃が当たった時、最大8回までInfused[Magic]を得る。
On hit by Melee Attacks, gain Infused [Magic] up to 8 times. Infused[Magic]: Increases magic damage dealt.
54s40c
Eclipse Sphere 25 全ての受ける/与える魔法効果を大幅に下げる。
Greatly reduces all incoming and outgoing magic effects.
98s2c
Aerture Sphere 30 付近の敵のInfused[Magic](魔法ダメージを増加)を無効化する。
Nullifies Infused[Magic] on nearby enemies. Infused[Magic]: Increases magic damage dealt.
1g44s64c
Healing Gust Sphere 35 範囲の敵をランダムに選び、その敵からダメージを受けると少量回復する。効果が切れるまで続く。
Targets random enemy in range. When enemy deals damage, you recieve a minor Heal until effect expires
2g71s4c
Entropy Orb 40 Hamstring、 Haunt、 Paralyse、Dazeの効果を取り除く。
Removes Hamstring, Haunt, Paralyse and Daze.
4g83s2c
Storm's Eye 45 Physique、 Morale、 Concentrationを0にリセットする。
Resets Physique, Morale and Concentration to zero.
6g87s14c
Dark Matter Orb 50 効果時間中、範囲内の敵のステータスを0にする。
Reset States of Enemies in Range to 0, for a duration.
9g74s84c

Deathhand: Poison

  Bodyslot Lv Discription Price
Poison No.5 5 弱DoT。
Moderate damage over time effect.
2s94c
Physical Blight 10 フィジークを減少させる。
Diminish physique.
8s82c
Dispersing Spores 15 ターゲットに弱ダメージを与え、ターゲット付近の敵に12秒後に弱ダメージを与える。
Target recieves moderate damage and targets nearby target recieve moderate damage after a delay (12s).
25s2c
Mobile Blight 25 ターゲットを麻痺させる。
Target becomes paralysed.
84s70c
Distracting Miasma 35 コンセントレーションを減少させる。
Decrease Concentration.
2g41s94c
Forthright Blight 40 大ダメージ。
Heavy damage.
4g94s90c
Draining Malignancy 45 ターゲットにHamstring。
Hamstring target.
7g27s34c
Depressive Miasma 50 モラルを減らす。
Decrease Morale.
9g87s24c
Mocking Malignancy 50 ターゲットは攻撃を外した際にモラルを失う。
Target loses morale on attacks that miss.
10g47s4c
Self-damaging Blight 50 ターゲットはメレースキルを当てた際にヘルスを失う。
Target loses health when hitting with melee skills.
9g83s24c

Skinshifter: Maze

  Bodyslot Lv Discription Price
Ousted Crystal Maze 5 Ousted Cutthroat appearance. 2s82c
Wolf Crystal Maze 5 Shaymane appearance. 3s6c
Boar Crystal Maze 10 Swine appearance. 8s18c
Arionite Crystal Maze 10 Arionite Backstabber appearance. 8s92c
Plant Crystal Maze 15 Plant appearance. 22s4c
Urgarut Crystal Maze 25 Gargarut appearance. 84s88c
Glaive Crystal Maze 30 Glaive Lookout appearance. 1g34s64c
Tiger Crystal Maze 35 Adult Niler appearance. 2g64s54c
Vhuul Crystal Maze 50 Vhuul appearance. 10g92s24c
Urvhail Crystal Maze 50 Urvhail Wirlwind appearance. 11g1s74c

Trickster: Gadget

  Bodyslot Lv Discription Price
Disorienting Charge 5 コンセントレーションを減少させる。
Reduce Concentration. Default. Infinite uses.
2s96c
Serrated Charge 10 ダメージを与える。
Deals damage. Default. Infinite uses.
9s58c
Attenuating Snare 15 範囲内にいるターゲットのフィジークをtick毎に減らす。
Physique reduced every tick on targets inside the AoE.
24s2c
Flashfire Charge 20 ターゲットの位置を燃やし、そこを歩いた敵にDoTを与える。
Set target location on fire, applying a DoT on all targets that walk through.
58s82c
Suppressive Squibs 30
Multiple smaller explosions around target location which lower morale of targets.
1g54s34c
Ambushing Snare 35 時限爆弾をターゲットの位置に設置する。Serrated Chargeより大きいダメージ。
Delayed explosion on target location. Deals more damage than a Serrated Charge.
2g74s90c
Projection Snare 40 ターゲットの位置にテレポートする。
Teleports the trickster to the target location.
4g34s64c
Restorative Charge 45 範囲内の全てのターゲットを回復する。
Heals all target inside the AoE. Default. Infinite uses.
7g9s44c
Piercing Snare 50 全レジスタンス値無視のダメージグレネード。
Shrapnel pierces through all resistances. Damage grenade which ignores resitances values.
10g93s94c
Burgoning Snare 50 指定範囲で爆発を繰り返すが、tick毎に範囲の敵のパワーも増加する。
After the bomb goes off it repeats doing damage in the target area but increase in power with each tick.
11g77s84c
|ログイン|